Suverent oppmøte.

Jeg elsker engasjerte, pliktoppfyllende, trofaste og punktelige mennesker! SYND at det ikke gjelder redaksjonen i romertiden! Dette er et referat fra forrige møte:   Image Ja, helt riktig. Der ser dere meg. Jada, bare meg. Dette er andre gang på rad jeg er den eneste som møter opp. Veldig hyggelig det altså. I hvert fall de første tjue minuttene (etter det så var det bare tragisk). Jeg bestemte meg for å finne ut av hva vår kjære redaktør holdt på med, som selvfølgelig var mye viktigere enn å møte opp(!)

Image

Dette ser viktig ut, Håkon. (Etter det uttrykket å bedømme turte jeg ikke sjekke hva han så på, på den pc’n sin)

 

Her har vi Martine. Hun er visst ikke engang med lenger, men hun skammer seg i det minste.

Image

Her har vi Grændsen. Hun er heller ikke med lenger, men hun kunne lært ett og annet av den roomien hennes, synes jeg.Image

 

Kristine synes ikke det var noe rart at jeg kom inn på rommet hennes og uten forvarsel tok bildet av henne. Hun var utrolig kjapp i poseringen. Image

 

Legg igjen en kommentar

