5. desember: Nissen med tissen

Ny uke, nye fristelser! Les adventstidens mest stemningsrike erotiske novelle, ekslusivt i Romertiden!

Det var en vakker julekveld. Vi hadde nettopp fortært den saftige ribba som mamma hadde brukt hele dagen på å lage. Min oppgave for kvelden var så enkel som å gå ut med søpla. Juleaften hadde alltid vært et problem for meg. Det var en av de få dagene i året hvor det ikke var noe tid tiø å være litt for meg selv. Dette resulterte selvsagt i en ekstrem kåtskap. Jeg hadde hele dagen gått og fantasert om julenisser med enorme peniser og menn i reinsdyrkostymer.

Det ble så mye avfall fra ribbemiddagen at den havnet i en egen pose som jeg selvsagt måtte gå ut med. Da jeg kom ut på trappen kjente jeg hvordan vinden rev i den tynne blusen min. Det gikk frysninger gjennom kroppen, og jeg kjente brystvortene mine stivne. Med ett gikk det et rykk gjennom kroppen min. Det var det utrolig heite og deilige naboen min som stod på sin trapp og så på meg. På denne tiden var jeg nettopp fylt 20, mens han var godt oppi trædveårene. Det gjorde ikke meg noe, for denne mannen var en skikkelig deilig hunk. Jeg visste at han likte meg også, for vi hadde ofte stått nakene i hvert vårt vindu og bare sett på hverandre. Han bodde alene i det store huset ved siden av oss. Kjæresten hadde visst nettopp gått fra ham.

» jeg er så ensom i kveld» sa han og smilte litt sånn trist. «du har ikke lyst til å komme inn på en kopp gløgg da? Sånn 5 minutter bare?» Jeg syntes utrolig synd på ham. Selvsagt skulle jeg bruke litt av min dyrebare julekveld for å glede min utrolig kjekke nabo. Jeg ropte inn til familien at jeg skulle utveksle julegaver med besteveninnen min som bor rett ved oss, og at jeg ble borte en halvtime. Så gikk jeg over i nabohuset med «Jens».

Jeg satte meg ned i en av de to myke lenestolene. Det luktet sensuelt av røkelse. I peisen brandt det godt og varmt. Han sjenket et glass med varm gløgg til meg, og satte seg i den andre lenestolen. Da oppdaget jeg det! En stor hard bul under de ganske så tettsittende cordfløyelsbuksene hans. Jeg kjente at jeg ble våt i fitta. Vi sa ingenting, bare stirret på hverandre. Begge visste hva som kom til å skje. Med ett, akkurat som om vi hadde sendt hverandre et elektrisk signal, begynte begge å ta på seg selv. Hånden min fant veien opp under den korte julenissekjolen og inn under g-strengen. Det var vått og varmt, og jeg kjente en intens nytelse i det jeg befølte klitten min. Han hadde kneppet opp skjorten sin som nelliker ut av en juleappelsin, og satt nå kun i den brune cordfløyelsbuksen og befølte den steinharde six-packen sin.

Jeg klarte ikke å holde meg lenger. Han var den beste julepresangen jeg kunne fått. Jeg satte meg oppå ham og begynte å kysse ham lett. Han stønnet ømt i det tungene våre møttes. De tvinnet seg rundt hverandre og jeg kjente kåtskapen formlig renne gjenno kroppen. Det var ekstra spennende på grunn av aldersforskjellen. «jeg er julenissen din jeg» stønnet ham. Jeg bare klynket bekreftende tilbake. Han begynte å masere de stive brystene mine under kjolen. Så, akkurat som om noe hadde klikket for meg hvisket jeg: «riv den av meg». Jeg kjente det rykke til i kroppen hans i det han rev kjolen i stykker og trakk den av meg.

Vi la oss forran peisen på et stort mykt teppe. Han lot tungen gli nedover kroppen min, og ned mot en oppsvulmede fitta mi. Han slikket rundt kjønsleppene og og ned mot rumpehullet mitt, før han sakte men sikkert beveget tungen over vaginaen og opp til klitten min. Han suttet på den før han maserte den med tungesåissen. Etter en stund byttet vi. Det var min tur til å smake på julegodtet. Jeg la ham på rygg, og kysset ham nedover kroppen helt til jeg kom til cordfløyelsbuksen. Jeg åpnet den som en liten jente åpner sin første julegave. Og innenfor åpenbarte det seg en herlighet som kun kan være skapt av den allmektige. Som en enorm sukkerstang sto den rett ut og struttet mot meg. Jeg hadde aldri sett en så stor før. Med et grynt lot jeg den gli inn i munnen. Det var vanskelig å gape over hele herligheten, men jeg klarte det nesten. Han stønnet høyere en før, mens jeg sugde ham. Så slikket jeg ballene hans og maserte kukhodet. Han ba meg stoppe, og tok tak i meg. Han trakk meg ned mot seg, og vi lå oppå hverandre på teppet og jukket. Så snudde han meg på magen. Det var tydelig at han skulle ta meg bakfra.

«shit!» sa han, «jeg har ikke mer glidemiddel». Når man er ekstremt kåt vet de fleste at det ikke alltid er tid til å tenke rasjonelt. Jeg tok posen med ribberester som jeg hadde med megm og smørte ribbefett utover julerosen min til den var fuktig og sleip. Så lot han sukkerstanga gli inn i meg. Jeg stønnet i ren nytelse. Han knullet meg hardt og brutalt mens han stønnet høyere og høyere. Rett før han kom, snudde han meg rundt. Det var tid for å pynte pepperkaken. Hvit melisglasur skjøt ut over hele kroppen min mens jeg akkurat hadde klart å stimulere klitten nok til at jeg kom i en ekstrem orgasme jeg sjelden har kjent maken til. Så la han seg over den klissete kroppen min og kysset meg ømt. «vil du komme igjen og feiere nyttårsaften med meg?» spurte han. Jeg svarte med et dypt tungekyss. Jeg måtte tilbake til den vanlige kjedelig presangåpningen hjemme. Hvordan jeg skulle forklare at jeg kom hjem naken med en istykkerrevet kjole visste jeg ikke da jeg gikk ut døra. Det eneste jeg visste var at dette var den beste julen i mitt liv.

-God Jul!

Tekst: Anonym

20111205-185553.jpg

Comments
2 Responses to “5. desember: Nissen med tissen”
  1. Gerd Aanonsen sier:

    Fin og søt tekst. Koselig julehistorie for hele familien

  2. Barack Obama sier:

    Well, that was a good story ha! Yall know theres a difference between good storys n good storys. This one gave me a ragin boner thats for sure. thanks! god bless u guys.

Legg igjen en kommentar

