Moteambulansen: Noe for enhver smak

Etter hundrevis av antrekk på Romerike, er det plukket ut fem antrekk i spesiell særklasse! 
Se, les og lær!
.
.
.
.

.
Jonas: Double time!
Sist jeg så deg, Jonas, var du en liten pusling som knapt visste hva ordet "fashion" betydde. 
Du har hatt en helt enorm utvikling siden den gang! Det du har på deg her viser at du er en 
mann verdig din kvinne. Jeg liker din nye attitude! Den utstråler 
"Jeg er digg, og jeg vet det", og jeg er sikker på at du kan kle klær selv ikke 
Alfred Molina hadde kledd! Det eneste som trekker ned er sideskillen. Du hadde kledd 
midtskill myyyye bedre! Gi håret ett forsøk til, så snakker vi toppkarakter!
Terningkast: 5
.
.
 
.
Andrea: K.O.!
Andrea, kom deg opp fra gulvet, du skitner til antr... Eller vent, glem det, det er 
egentlig til alles beste. Jeg ser at du har prøvd en minimalistisk vri med "mye hud 
gjør meg til brud", men du har totalt misforstått uttrykket. La det være klinkende klart 
at du er en fantastisk flott kvinne, men det er synd å høre skrikene fra guttene på gangen
når de løper unna deg bare på grunn av det du har på deg!
Tips fra meg personlig:
 - Prøv en ny hårfarge! Forandring fryder! (Kanskje blått er flott?)
 - Svart bukse og svarte sko funker kanskje i Afrika, men IKKE i Norge! (Unntatt 
Steinkjer, men der ser de jo på alt som mote! Haha!)
 - Ta på noen gule latekshansker (Lite populært kalt oppvaskhansker)
 - Skaff deg piercing i underleppen
Følger du rådene, er du garantert skrik fra gutter, men ikke fordi de løper unna deg, 
heller fordi dere gjør "something else" ;)
Terningkast: 1
.
.

.
Torun: Voff, voff
Gi labb. Åh, beklager, jeg så ikke at noen allerede hadde sagt "dekk!" 
Torun, du er en sjarmerende jente, og du har mange venner i Steinkjer som støtter deg,
og det gjør jeg også - men jeg støtter ikke disse klærne. 
Husk de tre U-ene om Jeans: Ut, ut, ut! 
I tillegg virker det som om du har glemt at skinn gjør moten blind. 
Bytt ut alt, men behold sideskillen. Den kler deg!
Terningkast: 2
.
.
 
.
Tuva: Mrs. President?
Tuvsen, hva gjør du på et sted som Dolly Dimple's? Du burde dra rett hjem, pakke sakene dine,
og ta første fly til The White House. Personlig forstår jeg ikke hvordan min gode venn Barack 
skal kunne klare å holde gifteringen sin unna deg. Åh, vent, du har jo en ring. 
En fantastisk grønn ring som gjør at du får et tredje glitrende øye. 
Med klokka har du kontroll over tiden, og du har kontroll over stilen. 
Jeg skjønner at du kan kontrollere mannfolk, du kontrollerer i hvert fall meg!
P.S. Det kjedet er alt annet enn kjedelig! (Det er nydelig!)
Terningkast: 6
.
.

.
Katastrofe
1. Hvorfor har du armene sånn?
2. Hvorfor står du sånn med beina?
3. Hva slags sko er det?
La meg først få presisere at du er en veldig hyggelig person! Men du aner jo virkelig
ikke hvordan du skal kle deg! Håret ditt minner om en rutsjebane og måten det 
svarte beltet strammer seg rundt deg på, gjør rett og slett vondt å se på!  
Her er mine tips: Prøv med en t-skjorte i blå og hvite horisontale striper. 
Bytt ut skoene med noen lysere nike-sko. For guds skyld,  få på deg noen lilla bukser, 
og ta av det ekle grønne forkleet! Stå på, Maren! 
Dette skal du klare! :)
Terningkast: 1
 
Tekst og foto av Aslak Maurstad 
Legg igjen en kommentar

