En unnskylding

Peiskveldkommentator, altså meg, altså Ingrid, altså Ingrid med rødt hår, den hårfargen alle Ingrider har, men altså hun som går kostyme og er fra Trondheim, HAR GLEMT Å SKIVE OM FORRIGE PEISKVELD. Altså glemt og glemt fru blom, det var mer en følge av seriøs festing etterfulgt av seriøs bakrus dagene etter peiskvelden, som også har ført til at jeg har mistet mine kjære notater. Ehe. Jeg vet at dette er skammelig, men jeg skal prøve å ta den forrige peiskvelden på husk.

Legg igjen en kommentar

