OFFENTLIG UNNSKYLDNING

Bursdagsannsvarlig, altså meg, altså Andrea, altså Andrea på Internat B, der hvor alle de andre Andreane bor, men altså hun på rom nr 214, HAR GLEMT NOEN BURSDAGSBARN!!! Dette går ikke ann. Jeg skammer meg dypt inne i det svarteste og dypeste av sjelen min. Det er rett og slett ikke rom for slike handlinger. Jeg sier med dette UNNSKYLD. Så er det sagt. Høstferiens bursdagsbarn kommer her!

Redigert av flinke Christine

IDA
01. oktober
Gratulerer så mye med dagen, du vakre jente!
Min internatvenn og greier. Du som skryter av hårsveisen min når jeg skal ut å jogge og alltid er så blid. Håper du hadde en fantastisk dag!
KRISTIAN
08. oktober
Gratulerer med dagen som var, kjære Kristian!
Jeg synes dette bilde er så fint. Og sier så mye. Med kaker på bordet og kaker på hodet.
(Er det flere enn meg som tenker: brannalarm! ?)
Legg igjen en kommentar

