Romantikk, takk!

Danz, danz med oss
Nå kaster vi snart loss
Benedicte is the boss
Vi drikker vann fra Voss!

Kaffe er så utrolig godt
Det føles så bra i min skrott
På skolen diskuterer man pot
og om man skal stemme blått

Hvem vet? Inte du!
Jeg vet ikke hva jeg skal tru
Håper du ikke har the swine flu
I Glee er min favorittt Sue

Gledens beger er ei tømt
Jeg håper Guantanamo-fangene har rømt
Jeg trodde jeg så et skrømt
Håper du kysser ømt

Dagen er enda ung og fin
Mitt favorittstoff er ikke lin
Er du keen?
Kanskje vi skal ta en glass vin?

Peisestua, 11. sept, Ingrid

Comments
One Response to “Romantikk, takk!”

Legg igjen en kommentar

