Seks på gangen med Martine

Møt nye Romerikeansikt hver uke som svarer på seks kjappe spørsmål. Denne gangen er det Einar og Grændsen som har (mot)villig takket ja til en kjapp en på gangen med Martine!

Navn: Kristine Grændsen
Linje: Teater (Lin)
Internat/rom: A213
Hva drømte du i natt?
Jeg husker som regel ikke hva jeg drømmer – men jeg husker veldig godt at jeg drømte for litt siden at jeg måtte forklare Martine en sykt komplisert lek..
Hva livsmottoet ditt?
If you can’t make it, fake it!
Hvem kunne du tenke deg å bli bedre kjent med på Romerike?
Tony! Helt klart Tony!
Hva er din største flause?
Det må være da vi skulle ta russeknuta om å sove i hagen til læreren. Viste seg at læreren vår hadde flyttet, så det ble en nokså klein morgen den morgenen..
Hva er ditt beste partytriks?
Jeg kan noen sykt fete matteformler som jeg pleier å brilliere med.
Hvor er det sykeste/rareste stedet du har våknet?
I gågata i Lillehammer og midt i en skiløype.


_______________________________________________________________________________________________

Navn: Einar Åsgard
Linje: Teater (Tore)
Internat/rom: E204
Hva drømte du i natt?
Jeg drømte at noen kompiser og jeg ble banket opp på byen av en dame med kaktushender. Vi havnet opp på et gult rom og kompisene mine fikk en kaktus tredd ned i halsen mens jeg spiste løk fra en luke i veggen.
Hva er livsmottoet ditt?
          V
       L E V
           L
Hvem kunne du tenke deg å bli bedre kjent med på Romerike?
Andreas Nonaas! Han virker som en gosselig og smørblid kar. Kunne vært sønnen min.
Hva er din største flause?
Flaueste må vel være da jeg oppdaget at kjæresten min gjennom 2 år var faren min..
Hva er ditt beste partytriks?
Jeg kan knuse apehoder med bare nevene!
Hvor er det sykeste/rareste stedet du har våknet?
Jeg våknet naken over en bunnprisbutikk i byen en gang..
______________________________________________________________________________________________
Navn: Kim Evensen
Linje: Teater (Roy)
Internat/rom: A207
Hva drømte du i natt?
Jeg drømte at kompisen min og jeg skulle på den nye Kiwi XL butikken i Drammen, og vi skulle kjøpe masse godteri. Det skulle vi ha med til kosekveld siste dagen før jeg dro til Romerike. Men da vi kom på butikken ville han bare ha blåbærlomper. Så jeg fikk ikke godteri, bare blåbærlomper.. Våknet gråtende den morgenen.
Hva er livsmottoet ditt?
Med stor penis kommer stort ansvar!
Hvem kunne du tenke deg å bli bedre kjent med på Romerike?
Birgitta. Det er lurt å ha en ekstra god tone med den som lager maten til deg, også smiler hun så søtt når jeg går forbi kontoret hennes! Jeg tror hun er litt keen.. så Kanskje, hvis jeg er heldig så får jeg litt ekstra sjokolademousse da.
Hva er din største flause?
Da jeg satt på timekspressen på vei til Drammen. Jeg så på gamle bilder på macen min og plutselig kom det opp et kjempelættis bilde. Da brøt jeg ut i latter (den kjente Kim-latteren) og alle på bussen snudde seg og begynte å le av meg.
Hva er ditt beste partytriks?
Jeg trenger ikke noe partytriks, jeg. Jeg ER et partytriks!
Hvor er det sykeste/rareste stedet du har våknet?
På en do på Oslo S.
____________________________________________________________________________________________________

Navn: Henrik Alexander Øyen Farley
Linje: Teater (Tore)
Internat/rom: A206
Hva drømte du i natt?
Jeg drømte at jeg var et tre! Kjedeligste drømmen jeg har hatt.
Hva er livsmottoet ditt?
If ALL else fails, read the instructions.
Hvem kunne du tenke deg å bli bedre kjent med på Romerike?
Meg selv. Er ikke hele poenget med folkehøgskole å bli bedre kjent med seg selv?
Hva er din største flause?
Da jeg presterte å sende en frisbee inn i en mini-geysir som hadde brutt ut i slottsparken, og når jeg skulle hente den ble jeg så voldsomt våt at jeg måtte improvisere med alternative klesplagg. Endte opp med å vandre rundt i en Rema 1000-underbukse.
Hva er ditt beste partytriks?
Jeg pleier å ta ut mitt høyre øye, putte det i fryseren og bruke det som isbit i drinken når det er fryst. Det slår alltid ann og jentene digger det.
Hvor er det sykeste/rareste stedet du har våknet?
På en fartsdump, og det er IKKE å anbefale.. Hadde helt sinnsykt vondt i ryggen i en uke etter.
Legg igjen en kommentar

